CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 20, 2010

14/10/2010 (KELANA JAYA)

 Bila aku tengok blek blog aku nieyh ,
cam ade yang lupe aku nk kongsi .
huhuhuhu .
14/10/2010
aku n family ke Kelana Jaya .
(Kompleks Tabung Haji Kelana Jaya) .
motifnya nk pegi menghantar makcik aku ke Tanah Suci Mekah .
dr pg aku kt sne sampai la ke tgh mlm ..
almaklum la , makcik aku tuh bertolak dlm kuwl 1 lebih pg .
mase dok kt sne , punye la buhsan nye aku ..
so , kesempatan aku yg tengah buhsan tuh aku pown melayan la kerenah sepupu2 aku yg agak giler2 tuh ..
huhuhuhu ..
yang paling tue n kepala nye aku la ..
hehehe ..
masing2 pantang nmpak kamera , sume nk bergambar .
xleyh nk mengalah langsung .
huh ! tnsion aku .
so , kte owg pown mule la snap sne , snap sni .
tp yg kesian nye aku la .
sbbnye aku je yg kene snap pix dowang .
law pown hilang buhsan tp geram duh !
fikir dowang budak2 je .
hehehehe .
law tidak , aku da hentam sme mereka .
hahahaha .
inilah hasil nya  !
mcm2 gaye wo .
(selepas di edit)
bila soh bergambar bukan maen lagi menunjukkan aksi msg2 ..
bt aku sendiri tergamam melihat mereka ..
memang agak smart ..
hehehehe ..
jadi disini lah terlahirnya idea aku meletakkan mereka sebagai
satu group iaitu "Lagenda Budak Nakal"

Tengok la tuh , gaye msng2 ..
Pape pun idea dan director yang mengarahkan mereka adalah aku..
hahahaha ..
law pun kene buli ngn aku tp da dowg mmg giler bergambar ..
happy la jdnye ..

 nieyh la dye "Lagenda Budak Nakal"
tp law di ikutkan dowang nieyh xla nakal ..
cume pangai budak2 bese la ..
hehehe

No comments:

Post a Comment