CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 1, 2011

HAPPY NEW YEAR !

GOod bye 2010 ..
Welcome 2011 ..
Sekejap je masa berlalu meninggalkan
kita kan ..
Banyak kenangan pahit dan manis
sepanjang tahun 2010 nieyh ..
Bila diingatkan , rasa xnak pun tinggalkan 2010 ..
Tapi tuh mmg xakan mungkin ..
Yang berlalu tetap akan berlalu dan akan menjadi
 satu lagi kenangan bermakna dlm hidup ..
1/1/2011 tarikh yang cukup indah ..
Terasa mcm ade keunikkan yg tersendiri ..
Masuk je tahun baru selalunya owg akan tanye
"apa azam tahun baru" ..
Tapi bg aku setiap hari aku ada azam baru ..
Sebab aku nak perbaiki diri menjadi yg terbaik
diantara yg lebih terbaik ..
Terkejut juga aku bila dapat tahu pergi nya 
seorang lagi pengiat seni tanah air 'Faizal Yusof'
yang juga bekas suami kepada Siti Nordiana (Nana) ..
Al-Fatihah diucapkan kepada
keluarga beliau ..







Semoga rohnya dicucuri rahmat ..
Al-Fatihah ..



Kenangan Manis 2010

- Dapat 'anak' yg sangat chummell..
(MERRY)
- Dapat anugerah tuhan yg sangat bermakna ..
(bayu,cantik,jelita,upin,ipin,dewi)
anak kepada MERRY ..
- Dapat sambut bufday ngn abg , makcik2 , n nenek tersayang ..
- Dapat kereta baru ..
- Dapat jumpa 'angah' , kawan yg dah lame xjumpe ..
dalam 5 tahun ..
- Dapat jumpe 'Yana' , my bff ..
(sayang ko ketat2 lar kawan)
- Dapat bawak mama n kakak jalan2
ke Genting ..
- Dapat laptop yg chumell dr mama ..
- Dapat enset baru ..
Tiap2 tahun plak tuh . hehehe ..
- Dapat bercuti ke Melaka ..
syokkk ..


Kenangan Pahit 2010 

- Anugerah tuhan yg tdk ternilai pergi meninggalkan
aku buat selama2nya ..
(MERRY dan anak2nya)
- Gaduh ngn Muncet sampai nangis2 ..
Hehe ..
- Merajuk ngn mama masa kat Tesco ..
Haha ..





Hahaha ..
Macam2 perangai sepanjang tahun 2010 nieyh ..
Tapi yg pasti kenangan manis lebih banyak dr yg pahit ..
Huhuhu ..
Itu bermakna sepanjang tahun 2010 akan tetap menjadi 
kenangan yg terindah ..
Bye . Bye . 2010 ..





video





video



keindahan sambutan tahun baru 2011
di dataran merdeka ..
terbaeeekkkk ...







No comments:

Post a Comment