CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 9, 2011

TAHNIAH ANA RAFFALI !

Tahniah Ana Raffali ..
Memang itu yg aku harapkn ..
Sume owg mmg xsangke tp aku telah menyangkakn ..
HAHAHA !
Apa yg bole aku ckp Ana Raffali mmg TERBAEEEKK !
Persembahan yg simple tp penuh makne ..
Lagu 'Tolong Ingatkan Aku' nieyh penah jadi tema kat blog aku ..
Bagi aku lagu nieyh mmg syokkk abis lar ..






Tahniah juga diucapkan kat FT ..
Walaupun hanya dapat memenangi 'Persembahan Terbaik' ..
Sebenarnya aku harapkan dye dapat tempat kedua ..
Tapi Meet Uncle Hussein n Black memang mantap lar ..
Xsangka plak Hafiz bole menang ..
*sebab aku xminat dye langsung . HAHA !
Pape pown AJL tahun nieyh mmg besh ..
Lagi2 persembahan dari Dato Siti Nurhaliza ..
Sangat istimewa ..




Terimalah Ana Raffali ..
Layannnn ...



No comments:

Post a Comment