CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 9, 2010

TINGGAL KENANGAN !


'mama' akan abadikan
 Merry dihati 'mama' selamanya .




Merry diantare cinta 'mama'
yang sangat 'mama' cintai 




cinta 'mama' pada Merry tiada gantinya .
Sampai syurga .



'mama' sayaaannnggggkan Merry 
dunia dan akhirat !



Walaupun 'mama' belum puas bersama dgn Merry
tapi 'mama' redha dgn pergi nye Merry .
Cume 'mama' xkn bole lupekn Merry .



'mama' sayanggggg MERRY .

** Ya allah . 
Kau lindungilah dye ..
Tempatkan nya di syurga ..
Aku berharap agar suatu hari nanti aku dpt bertemu dengan nya kembali ..
Aku sgt menyayanginya ..
Hanya kau yg taw betapa cinta nya aku pd MERRY ..
Redhakan lah dgn pemergiannya .,
Amiiinnnnn ..

P/s ; korang2 , doakan yg aku dpt terima keadaan eyh !
dan doakan agar Merry tenang disane ..




**anak2 Merry pon pergi bersamanya .
sebab xdpt menyusu setitis pon air susu merry .
disebabkn dye lahir xcukup bulan .
AL-Fatihah kepada Merry dn anak2 .


MERRY
'mama' rinduuuuuuuu kn Merry ..

No comments:

Post a Comment