CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 2, 2010

CIANNYA MERRY !

Hari nieyh aku bawak Merry ke Klinik Haiwan ..
Sebab aku tgk keadaan dye cam da teruk sangat ..
Semalam , satu hari dye xmakan , xminum ..
Anak2 sye pown , dye xpedulikan ..
Cian giler aku tgk anak dye ..
Da la xcukup bulan ..
Menjerit2 panggil ibu dye ..
sedangkan Merry buiat xendah je , sesekali je dye tgk anak dye ..
Badan dye lemah sangat ..
Doktor kate tempat anak nye menyusu yakni TETEK dye da bengkak ..
Sebab anak2nya xdapat menyusu ..
Doktor bagi 3 suntikan ..
Aku xsanggup tgk keadaan Merry yg kesakitan ..
Ya allah deritanya dye ..
SEDIH kat hati aku nieyh hanya tuhan yg tahu ..
Aku menangis teresak2 , xdpt menahan rasa pilu dihati nieyh ..
Sampai doktor soh aku keluar dr bilik rawatan tuh ..
Merry seolah2 mintak simpati tp aku bt sume nieyh sbb aku sayangkn dye ..
aku xsnggup tgk dye menderita ..





Lepas je balik dr klinik , Merry rehat sepuasnya ..
dah petang baru lar dye mintak makan ..
Malam nieyh seharian dye tidur ngn aku , mintak aku dodoikan dye ..
Seolah2 xbagi aku kemana2 ..
mungkin dye nak mengadu yg dye sakit kowt ..


** Ya allah , kau sembuhkan  lah penyakit Merry ..
Sebab aku xsanggup melihat dye menderita ..
Sesungguhnya hanya kau yg taw betapa aku menyayanginya ..
Aminnnn ..


p/s : maafkan 'mama' Merry ..
'mama' xde niat nak sakitkan Merry ..
'mama' cuma nak Merry sehat ..
sebab 'mama' xsnggup kehilangan Merry ..

No comments:

Post a Comment