CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 6, 2010

PERGI BUAT SELAMANYA !

Hari nieyh sesi pencarian dijalankan untuk mencari Merry ..
Dari pagi sampai lar ke petang ..
Jam 3 , tibe2 Merry muncul ..
Aku bergegas mendapatkannya ..
Ya allah , hanya tuhan je yg taw betapa sedihnya aku melihat Merry ..
Susahnya untuk dye bernafas ..
15 minit kemudian , Merry betul2 nazak ..
Aku hanya mampu mengalirkan airmata menatap saat2 Merry utk pergi tinggalkan aku ..
Ya allah , terseksanya dye ..
Dye menghembuskan nafas yg terakhir pd 3.45 petang ..
Ya allah , bagaikan tersentap jantung aku bile dye sempat mencium kaki aku ..
Sungguhpun aku xdapat terima dengan ape yg berlaku ..
Tuhan kenapa ini penyudah nya ..
Aku sangat menyayangi nya ..
Hujan yg turun hari nieyh seolah2 meratapi pergi nya 'anak' yg amat aku cintai ..






kenapa Merry pergi tinggalkan 'mama' ..
'mama' belum puas bersama dengan Merry ..
Merry taw kn 'mama' xsnggup kehilangan Merry ..
Mama sayangkan Merry ..





'mama' sayangkan Merry dunia dan akhirat .
Cinta 'mama' pd Merry sampai syurga ..
Merry adalah anugerah yg terindah yg tiada gantinya ..
'mama' doakan semoga Merry tenang disana .
'mama' akan doakan yg terbaik tuk Merry ..
Merry akan dihati 'mama' selamanya ..
'mama' sayannnnnggggggg Merry selamanya ...

No comments:

Post a Comment