CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 11, 2010

RINDUKU TERUBAT

Yuhuuuuu ..
Hari nieyh hari yang terindah dlm kamus hidup aku pada tahun 2010 ..
Sudah hampir setahun aku menanggung beban rindu nieyh ..
Rasenye kalau lah dpt lihat bape byk takungannye , komfem la da tingi bukit nak ke genting tuh ..
hehehehe ..
 Alhamdulillah , syukur sgt pada Allah sebab bg aku kesempatan untuk dpt bertemu dgn si muncet aku tuh ..
Dah setahun aku ngn dye xjumpa ..
Dpt la aku mengubat rindu yg sekian lama nieyh ..
huhuhu ..
Cam xcaye plak aku jumpe dye hari nieyh ..
Terima kasih muncet .. 
Terima kasih Ya Allah ..
First time jumpa muncet dalam kalendar 2010 ..
muncet sangat la gemokkkz ..
hahaha ..
Terkejut aku ngan perubahan muncet yg sangat mendadak ..
Pas nieyh xnak pggl muncet la .. 
Nak pggl si gemokz plak ..
okeyh x , hehehe ..
Market muncet da turun la ..
hahaha ..
Tp yg penting muncet tetap ensem an ..
owg tetap sayang la gemokz ..
hahaha ..
Sayanggg ketat2 .. huhuhu ..
Terima kasih sekali lg muncet ..
ilysm ..
p/s : tq Allah .. kerana kau kabulkan permintaanku ..
walaupun aku dan dia telah kau pisahkan selama setahun , dan kau datangkan pelbagai dugaan tp kau tetap biarkan kami bersama .. 
Dan kau sentiasa pelihara kami ke arah kebaikan ..
Kau panjangkan lah jodoh kami ..
Kau berkatilah tali persahabatan kami yg menjelang tahun yg ke 3 ini ..
Sesungguhnya setiap apa yg berlaku ade hikmah yg terbaik bt kami ..
tq muncet .. walaupun kita berjauhan selama setahun dan pelbagai rintangan yg telah kita lalui tp b tetap dengan owg dan begitu jua owg yg tetap berada dekat dengan b ..
tengs jgk sbb jage hbngan kita nieyh ! 
iloveusomuch gemokz ..

No comments:

Post a Comment