CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 26, 2010

ILHAMKU BUAT KAMU !

SAYANGGG ape yg bakal aku coretkan nieyh khas tuk koe lar ..
Aku pown xtaw mcm mane bende nieyh leyh sampai ke tahap nieyh ..
Kerana cintaku padamu ilhamku bertambah2 masyuk ..
Wow , sungguh xku sangka cinta buat aku gila ..
Tapi bukan gila meroyan taw ..
hehehe ..
KHAS BUAT ENCIK MUNCET


Sselamilah jiwaku ini (dan)
A : abadikan memori kita (aku)
I : ingin terus kekal bersama (walaupun)
F : fana hidup ini berbeza2 (namun)
U : utuhnya cinta kita (biar)
L : lilin api membakar semangat cinta (tapi percayalah)

K : kau akan tetap bertahta dihatiku (akanku)
H : himpunkan pepohon kasih bersamamu (dan)
A : akan sama2 dalam apa jua keadaan 
I : impianku ingin memilikimu (kita)
D : doaku jua dalam mimpi2 (yang)
I : indah & ikhlas dalam percintaan ini (biarpun)
Z : zahirnya saja indah dimata 
A : aku tetap milikmu (kerna semuanya)
L : lahir dari hati yang suci 



heyy ! muncet ..
dengar sini baik2 .. hehehe ..
orang terima kekurangan bie sebagai satu keunikkan 
pada diri bie ..
owg cube cari kebaikan bie dan owg bersyukur kerana 
dipertemukan dengan bie ..
iloveyousomuch lar muncet !
muncet jgn pernah tinggalkan owg eyh .. huhuhu ..

No comments:

Post a Comment