CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 15, 2013

BR1M 2.0

Assalamualaikum guys  ! 
Hari nie hari ke 2 aku mulakan tugas aku semula selepas berehat2 selama seminggu.
Al-maklum laa, cuti sakit katenya. Haha.
Alhamdulillah, kesihatan semakin pulih.
Dapat jumpa mama, hilang semua penyakit aku yang ala-ala demam denggi tue.
Tapi bukan nie la yang aku nak share.
Yang aku nak coretkan kat sini tentang BR1M 2.0.
Aku adalah salah seorang pemohon BR1M nie taw.
Dan semua maklum untuk yang masih bujang BR1M yang layak hanya RM250.
Tapi berbeza dengan aku. Aku yang masih bujang tapi boleh layak mendapat BR1M sebanyak RN500.
Wahh ! banyak tuhh. Suku dari gaji aku kan.
Terima kasih sangat2.
 
 
 
 
Rezeki-rezeki.
Syukur, Alhamdulillah. ;)
                             

No comments:

Post a Comment